Πολιτική Επιστροφών

Μόλις παραλάβατε τα αναμενόμενα καινούργια σας προϊόντα της MADI homeware “feels like home”. Διαπιστώνετε ωστόσο πως δεν είναι αυτό που επιλέξατε ή παρατηρείτε πως υπάρχουν μικροφθορές. Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να καλύπτονται και ποια είναι ακριβώς η διαδικασία επιστροφής ;

Προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων

  • Οποιοδήποτε προϊόν δύναται να επιστραφεί κατά την διάρκεια 15 ημέρων από την στιγμή που το παραλάβατε. Με το πέρασμα του χρονικού διαστήματος αυτού, η δυνατότητα επιστροφής του παύει να ισχύει.
  • Η φυσική κατάσταση του προϊόντος που επιθυμείτε να επιστρέψετε δεν πρέπει να αλλοιωθεί κατά την δοκιμαστική του χρήση από εσάς. Το προϊόν πρέπει να φέρει όλα του τα καρτελάκια, να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του, να μην έχει πλυθεί και χρησιμοποιηθεί ιδιαίτερα από εσάς.
  • Στην προσπάθεια προστασίας της υγείας του καταναλωτικού κοινού που καταβάλουμε, δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε προϊόντα όπως μαξιλάρια ύπνου, μπουρνούζια, πετσέτες και πατάκια μπάνιου.
  • Δεν γίνονται επίσης δεκτές οι επιστροφές σε προϊόντα που κατασκευάστηκαν ειδικά για εσάς (ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί ο επιθυμητός διάδρομος χαλιού).
  • Σε περίπτωση παραλαβής ελλαττωματικών προϊόντων, με στόχο την βέλτιστη εξυπηρέτηση σας, θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια αντικατάστασης του, μόνο με ένα ίδιο προϊόν.
  • Επιστροφές γίνονται δεκτές όταν τα προϊόντα έχουν αγοραστεί αποκλειστικά μέσω της madi.com.gr και κανενός άλλου ηλεκτρονικού ή φυσικού καταστήματος.
  • Κατά την επιστροφή του προϊόντος, πρέπει να συμπεριλάβετε το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο) που συνόδευε την παραγγελία σας κατά την αποστολή και παραλαβή της από εσάς.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντων
Στην περίπτωση που η παραγγελία σας περιλαμβάνει ελλαττωματικό προϊόν ή προϊόν που δεν έχετε επιλέξει και δεν επιθυμείτε να διατηρήσετε, με μηδενικά έξοδα αποστολής μπορείτε να μας το επιστρέψετε εύκολα και γρήγορα ακολουθώντας τα απλά βήματα παρακάτω:

  1. Επικοινωνήστε με την MADI καλώντας στο 2394052942, στέλνοντας E-mail στο Info@madi.com.gr ή μέσω αποστολής ενός προσωπικού μηνύματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, YouTube). Κάντε μια σύντομη περιγραφή της κατάστασης που αντιμετωπίζετε γνωστοποιώντας εάν πρόκειται για ελλαττωματικό προϊόν ή λάθος δικής μας αποστολής και εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, αντικατάσταση είδους ή πίστωση του υπολοίπου στον λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε πολύ αναφέρετε τους τραπεζικούς αριθμούς που θα γίνει η κατάθεση του ανάλογου χρηματικού ποσού μερικές μέρες ύστερα της παραλαβής της επιστροφής.
  2. Είτε πρόκειται για λάθος δικής μας αποστολής είτε για ελλαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε πολύ στείλτε μας φωτογραφίες αυτού, για να κατανοήσουμε καλύτερα την κατάσταση.
  3. Συσκευάστε προσεκτικά το προϊόν και συμπεριλάβετε όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν κατά την αποστολή και παραλαβή του από εσάς.
  4. Μεταφέρετε το στο πλησιέστερο σταθμό της Courier Center και ζητήστε να γίνει αποστολή στα κεντρικά γραφεία της MADI με έξοδα παραλήπτη (12ο Χιλιόμετρο παλαιάς εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Λαγκαδά, 57200, Λαγυνά Θεσσαλονίκης). Δεν θα επιβαρυνθείτε περεταίρω με έξοδα αποστολής. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν καθώς αλλάξατε γνώμη ή δεν είναι όπως το περιμένατε, χωρίς απαραίτητα να παρουσιάζονται μικροφθορές, τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε παραμένουν στην πλειονότητα ίδια. Συγκεκριμένα:
  1. Επικοινωνήστε με την MADI καλώντας στο 2394052942, στέλνοντας E-mail στο Info@madi.com.gr ή μέσω αποστολής ενός προσωπικού μηνύματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, YouTube). Κάντε μια σύντομη περιγραφή της κατάστασης που αντιμετωπίζετε και αναφέρετε εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, αντικατάσταση είδους ή πίστωση του υπολοίπου στον λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε πολύ αναφέρετε τους τραπεζικούς αριθμούς που θα γίνει η κατάθεση του ανάλογου χρηματικού ποσού (της καθαρής αξίας του προϊόντος, χωρίς τα έξοδα αποστολής) μερικές μέρες ύστερα της παραλαβής της επιστροφής.
  2. Συσκευάστε προσεκτικά το προϊόν και συμπεριλάβετε όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν κατά την αποστολή και παραλαβή του από εσάς.
  3. Μεταφέρετε το στον πλησιέστερο σταθμό της Courier Center. Ζητήστε να γίνει αποστολή στα κεντρικά γραφεία της MADI (12ο Χιλιόμετρο παλαιάς εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Λαγκαδά, 57200, Λαγυνά Θεσσαλονίκης) με τα έξοδα της αποστολής να επιβαρύνουν τον αποστολέα. Στην προκειμένη περίπτωση δηλαδή, αναλαμβάνετε τα έξοδα αποστολής σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της εκάστοτε εταιρίας μεταφορών.