Πολιτική Ακυρώσεων

Τρόποι ακύρωσης εκκρεμής παραγγελίας

Εάν καταχωρήσατε μια παραγγελία, δίχως να την έχετε παραλάβει ακόμη και αλλάξατε γνώμη, αξιοποιώντας έναν από τους παρακάτω τρόπους έχετε την δυνατότητα να την ακυρώσετε.

  • Ακυρώστε την παραγγελία σας μέσω email.
    Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία που καταχωρήσατε στην madi.com.gr στέλνοντας email στο Info@madi.com.gr. Στο email πρέπει να αναγράφεται ο κωδικός της παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που δηλώσατε σε αυτήν. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε σε πια παραγγελία αναφέρεστε. Υπενθυμίζεται πως ο κωδικός της παραγγελίας αναγράφεται στο email επιβεβαίωσης καταχώρησης που λάβατε. Στο θέμα του email αναγράψτε: “Ακύρωση παραγγελίας” για την επίσπευση της διαδικασίας.
  • Ακυρώστε την παραγγελία σας καλώντας μας.
    Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να καλέσετε Δεύτερα – Σάββατο (τις εργάσιμες ώρες) στο τηλεφωνικό μας κέντρο (2394052942) και να ζητήσετε την ακύρωση της παραγγελίας σας. Πολύ πιθανόν να σας ζητηθεί ο κωδικός της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμο που δηλώσατε σε αυτήν. Υπενθυμίζεται πως ο κωδικός της παραγγελίας αναγράφεται στο email επιβεβαίωσης καταχώρησης που λάβατε.
  • Ακυρώστε την παραγγελία σας μέσω Social Media.
    Δίνεται επίσης η δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας με την αποστολή προσωπικού μηνύματος στα προφίλ της MADI στα Social Media. Απαιτείται μόνο η αναφορά του ονοματεπωνύμου που δηλώσατε στην παραγγελία σας και τον κωδικό αυτής.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι παραπάνω διαθέσιμοι τρόποι ισχύουν μόνο για παραγγελίες που δεν λάβατε. Σε περίπτωση που έχετε λάβει την παραγγελία σας, αλλά αλλάξατε γνώμη, ανατρέξτε στην «Πολιτική επιστροφών».