Πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε την σωστή επιλογή χαλιού στον χώρο μας;
Πολλές φορές, δυσκολευόμαστε να επιλέξουμε το κατάλληλο τάπητα για τον χώρο μας. Ο προβληματισμός αυτός οφείλεται είτε στην μικρή συλλογή προϊόντων που βρίσκουμε στην αγορά είτε δεν είμαστε σίγουροι τι ταιριάζει καλύτερα στον χώρο μας. Ωστόσο όμως, η απάντηση στον παραπάνω προβληματισμό είναι πολύ απλή. Η MADI συνεργάζεται με περισσότερα από 700 καταστήματα σε όλη την Ελλαδα. Έτσι λοιπόν, εξασφαλίζουμε στο καταναλωτικό κοινό μια μεγάλη συλλογή μοναδικών χαλιών διαφορετικών κατηγοριών, χρωμάτων και διαστάσεων.
Πως όμως θα είμαστε σίγουροι τι ταιριάζει καλύτερα στο σπίτι μας;
Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες με άμεση επίδραση στην λήψη της απόφασης μας, είναι το είδος του νέου μας χαλιού. Με άλλα λόγια δηλαδή, πριν βγούμε στην αγορά πρέπει να γνωρίζουμε τι είδος χαλιού θέλουμε για τον χώρο μας.
Η MADI εκτός από την μεγάλη ποικιλία σχεδίων που παρέχει στην ελληνική αγορά, δίνει την δυνατότητα επιλογής διάφορων κατηγοριών χαλιών όπως είναι τα :
- Κλασικά χαλιά,
- μοντέρνα χαλιά,
- χαλιά με τρισδιάστατη απεικόνιση,
- χαλιά με αναπαλαιωμένα σχέδια κ.ά.
Πρέπει να είμαστε επίσης, ιδιαίτερα προσεκτικοί όσον αφορά το “δωμάτιο” – χώρο- που θα τοποθετήσουμε το νέο μας τάπητα. Συνήθως σε χώρους όπως το σαλόνι ή η κουζίνα επιλέγουμε τάπητες με γήινους συνδυασμούς χρωμάτων, με στόχο τον απόλυτο εναρμονισμό του τάπητα με τον χώρο. Σε χώρους πάλι όπως η κρεβατοκάμαρα ή γενικότερα υπνοδωμάτια προτείνουμε το “ντύσιμο” τους με τάπητες ανάλογους στις απαιτήσεις του κάθε δωματίου ξεχωριστά. Στους λοιπούς χώρους, η επιλογή είναι δική σας αφού τα περισσότερα χαλιά είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να ταιριάζουν άψογα σε όλους τους χώρους.
Αφού πλέον έχουμε καταλήξει τι είδος χαλί θέλουμε και σε ποιόν χώρο θα το τοποθετήσουμε πρέπει να γνωρίζουμε τις διαστάσεις του νέου μας χαλιού και την ποιότητα που μας ενδιαφέρουν. Η MADI προσπαθεί πάντα να παρέχει στο καταναλωτικό κοινό την μεγαλύτερη δυνατή επιλογή διαστάσεων και παράλληλα εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή ποιότητα προϊόντων.